środa, 27 lutego 2013

Na "Dzień dobry"!

Z racji nagromadzenia ogromnej ilości ciuchów których kadencja w mojej szafie się kończy -  postanowiłam zrobić stworzyć im własne miejsce w sieci :)

Blog "Szafa na wydaniu" jest moim pomocniczym blogiem - na co dzień spotkacie mnie i poznacie na

Wszystkie prezentowane do sprzedaży rzeczy pochodzą z moich prywatnych zbiorów czyli przepastnej szafy która od lat pęka w szwach. Okres ich świetności w moich oczach już minął - ale z pewnością posłużą komu innemu. Wystawiane na sprzedaż ciuszki są zawsze w bardzo dobrym / idealnym stanie, czasami zdarzą się nowe z metką. Jestem zadeklarowaną zakupoholiczką ale cenię jakość - nie sprzedaję nic znoszonego, dziurawego, poplamionego. Zdarza mi się kupić coś pod wpływem chwili ( to u kobiet raczej normalne :P ) co po dotarciu do domu okazuje się klapą... Allegro też czasami zawiedzie - zwłaszcza z rozmiarami. Dlatego to jest miejsce dla Was!

Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie - NIE JESTEM SKLEPEM, ceny sprzedawanych rzeczy zawsze będą bardzo okazyjne - zależy mi na luzach w szafie więc szaleć nie będę :))) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz