środa, 27 lutego 2013

Pierwsze koty za płoty

Pierwsze fanty na sprzedaż :)) 

Sukienki - obie mam podwójne ;) Dla zobrazowania: noszę rozmiar 34/36, mam 172 cm. wzrostu

1) Różowa, szyfonowa firmy LIPSY, rozmiar: 32 Na BARDZO szczupłą osobę. Ja mam na sobie 34 więc sprzedawana jest jeszcze ciut mniejsza. NOWA, z metką - jest przepiękna!
cena: 60 zł.

2) Czarna b.p.c. rozmiar (z metki 34), ale jest xs/s, osoba nosząca 36 wejdzie ;) Jakimś cudem kupiłam 2 takie same w tym samym rozmiarze :P 
cena: 45 zł.
3) Jasnobrzoskwiniowa sukienka z szyfonu, rozmiar: 36
cena: 25 zł.
NOWA, z metką
foto z katalogu:
Sweterki:
4) sweterek oversize, będzie dobry na S/M/L
cena: 20 zł
5) jasnożółty cieńszy sweterek na guziki b.p.c., rozmiar: rzeczywisty to 38 czyli M
na mnie niestety za duży :( NOWY
cena: 15 zł.
Zdjęcie z katalogu:

6) spodnie khaki z niemieckiej Zary z "szerszymi biodrami". Stan bdb- rozmiar (według mnie) 38, z metki: niby S - ale jako, że to rozmiarówka niemiecka, to i spodnie dużo większe ;)) Są świetne, bardzo ubolewam, że na mnie za duże :(
Cena: 20 zł.
WYMIARY:
szerokość pas: 38 cm, biodra: 47 cm, długość całkowita: 98 cm, wewn dł. nogawki: 72 cm, stan przód: 25 cm, stan tył: 31 cm, szerokość w udzie: 28 cm, szerokość na dole: 13 cm.
7) jeansowa spódnica, stan bdb jak nowa - okazała się za duża. Rozmiar S/M. Fajny, miękki jeans
cena: 15 zł.
WYMIARY:
Pas: 35 cm, biodra: 45 cm, długość całkowita: 52 cm.
Kolejne:

8) Ciepły biały golf z naszytymi dużymi kamieniami i koralikami. Stan bdb, wrażliwców może delikatnie podgryzać ;) Wykorzystywałam go podczas zdjęć dla LaZy :))
Rozmiar S, cena: 15 zł.
9) Pastelowy, zielony sweterek Sisters Point, rozmiar S, stan bdb-
Bardzo miły, przyjemny i ciepły. Cena: 15 zł.
10) Golfik ze srebrną nitką, stan db+, rozmiar: S, cena: 10 zł.
11) Jeansowa sukienka, przywieziona z Hiszpanii. Świetny jeans, gładki i przyjemny - świetnie się nosi i  dopasowuje do sylwetki. Rozmiar: 36 czyli S.  Stan: bdb, Cena: 20 zł.
12) Szydełkowe wdzianko Atmosphere, stan: idealny, rozmiar 36/38, cena: 15 zł.
BLUZECZKI 
13) Rudzielec - metka wycięta, regulowane aksamitne ramiączka, dżety. rozmiar XS, stan bdb, cena: 10 zł.
14) Hipiska New Look z "pluszowym biustem" i cekinami. Stan idealny, rozmiar XS/S, cena: 10 zł.
15) Cinnamon - lejąca, pastelowa, bardzo oryginalna warstwowa bluzeczka, przyjemna w dotyku, lekko śliska. Stan: idealny, Rozmiar: XS/S Cena: 15 zł.
16) Nowa sukienka - zeberka firmy LIPSY. Góra z czarnych cekinów (dookoła, nie tylko z przodu), ramiączka regulowane, odpinane. Zebra z przyjemnego, lejącego materiału, asymetryczna. Stan: nowa, rozmiar: XS/S, cena: 35 zł.
17) Groszki Sisters Point, rozmiar: XS (malutka), stan: bdb, cena: 10 zł.
18) Nowa John Baner rozmiar M - kupiłam na allegro (wygląda pięknie!), niestety na mnie za duża... Góra z cielistej siateczki z a'la tatuażem, dół: grubsza, bardzo przyjemna bawełna. Uszyta coś a'la gorset, tył wiązany, regulowana szerokość bluzki; jest świetna i super uszyta gatunkowo Stan: nowa bez metki. Rozmiar: S/M ale bardziej M, na mnie za duża. Cena: 25 zł.
WYMIARY:
szerokość od pachy do pachy: 40 cm (dzięki wiązaniu spora regulacja i na + i na - ), długość całkowita: 61 cm.
19) Kolejna pastelowa, słodka bluzeczka z koronkowym (?) tyłem. Wygląda ślicznie! Stan: idealny, rozmiar: XS. Cena: 15 zł.

Na ten tydzień to tyle :)) Jeżeli na którymś zdjęciu komuś udałoby się dopatrzeć plam - to tak naprawdę ich nie ma ;)) Musi być to winą aparatu / oświetlenia / fotografa :P
 Moje mieszkanie wygląda jak sklep odzieżowy po dostawie... Na razie akcja: PRANIE, po niedzieli: prasowanie, na bieżąco: foto i opis. Jak tylko zlokalizuję tą nieszczęsną miarkę - zaktualizuję wymiary. W przyszłym tygodniu będą spodnie - głównie w rozmiarze 38.

Wkrótce: różowa kurtka skórzana, różowa "usportowiona" marynarka, kilka sukienek,kolejne letnie bluzeczki i kilka spódniczek w rozmiarze xs/s

-------------------------------------------------------------

 W razie pytań, zainteresowania, proszę o wiadomość na: worldbyaga@wp.pl
cena wysyłki: według Poczty Polskiej - nic więcej nie doliczam.





4 komentarze:

  1. Kochana, jakiej długości jest sukieneczka spod nr 3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj, sukieneczka zarezerwowana, ale wypada podobnie jak ta ze zdjęcia katalogowego. Mam jeszcze kilka sukienek, będą wystawione :)
      Mam śliczną blado-różową z satyny Laury Scott - jak tylko ją wyprasuję to wrzucę :) Myślę, że mogłaby się Tobie spodobać :))

      Usuń
  2. czekam na info co z portkami nr 8 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszka, bardzo fajny pomysł z tym nowym blogiem. Czekam na więcej, może znajdę też coś dla siebie. Myślę właśnie o jakiejś niezobowiązującej sukience na komunię. Będę śledziła Twojego bloga regularnie:) pozdrawiam.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń